ماکس آلگری سرمربی 46 ساله میلان پس از پیروزی تیمش برابر پی اس وی به شدت عصبانی بود و گفت که شاید پنج

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 سرمربی میلان ادامه داد:"فشار و استرس زیادی بر روی تیمم بود اما بازیکنان ما خوب دفاع کردند و تنها چند اشتباه بعد از شروع نیمه ی دوم داشتند."

 وقتی در رابطه با فشار ها و شرایط از آلگری پرسیده شد گفت :" چندین سال است که این فشار ها وجود دارد بنابراین فکر می کنم پنجشنبه صبح استعفا خواهم داد. بعد از بازی در مورد آن تصمیم گیری خواهم کرد.4شنبه شب کمی دلخور شدم و این به خاطر چیز هایی است که خوانده ام ... فکر می کنم مردم باید کمی بی طرفانه تر عمل کنند.فکر می کنم که از بیرون کسانی مطلبی خاص را رهبری می کنند. باید به کار دیگران احترام گذاشته شود  اما من از این مسئله لذت می برم چرا که من هم مانند آن ها می توانم لجباز باشم. از عملکرد تیم راضی هستم اما به شدت عصبانی هستم .خوشبختانه بازی را بردیم تا بتوانم کمی هم لذت ببرم."

 سرمربی روسونری ادامه داد:" کسانی از بیرون تلاش می کنند که مرا عصبی کنند اما این کار آن ها ثمری نخواهد داشت. درون تیم روابط بسیار خوبی با مدیران ، بازیکنان و تیم دارم. هنوز برخی هستند که دوست دارند چرندیات بنویسند آن ها رسالتی را پیش گرفته اند که وقتی آن ها را می خوانم می گویم خب اگر می توانید بیایید جای من را بگیرید و نتایجی که گرفته ام را تکرار کنید.  من این را می گویم چرا که برخی مواقع مجبور هستید برخی موانع را از سر راه خود بردارید.دوست دارم زمانی که بازنشسته می شوم شاید در سن 60 سالگی البته اگر زنده بمانم ، به لیورنو بروم ، در کنار دریا بنشینم ، ماهیگیری کنم ، خوراک خوب بخورم ، برخی بازی ها را نگاه کنم ولی هرگز علیه کار کسی جبهه گیری نکنم."تشکر می کنم از بچه ها که بازی خوبی انجام دادند. از مدیریت باشگاه و همه ی هوادارانی که در لحظات سخت در کنار ما بودند. دیگر نمی خواهم چیزی در مورد بازی بگویم چرا که نتیجه بیانگر همه چیز است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 10:40 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 2042
بازدید کل : 30369
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1